Ungdomsledarmöte 30/9-25
1. William och Josefin från Götene kommun fritid informerade om hur det nya bokningssystemet fungerar. Det nya bokningssystemet ska underlätta bokningarna framöver. Inomhushallar - blir kod framöver och inte taggar. Glömt koden. Gå in och kolla i bokningen. Bokas det lite då och då är det nya koder vid varje tillfälle. 2. Dialog förs kring sambokning runt inomhushallarna mellan föreningarna. 3. Ungdomsavslutningen Priser är beställda. Parken är bokad. Konferencier - Ronny Andersson Korv och bröd, festis - fixat. Svara på frågan ang. kycklingkorv Fika och kaffe- fixat Stolar ställs upp som tidigare år. Glöm inte att skriva upp namn på alla bollkallar. Så vi kan köra lottning. Kör liknande ordning som tidigare; 14/15, 10/11, 12/13, 18/19, 16/17, 08/09 4. Ledaravslutning, 14 november. Nian bokar. Inbjudan kommer. Bowling 18.00-19.00. Mat 20.00. 5. Jullotter Det ska säljas 1.500 lotter inom ungdomssektionen. Äldsta syskon säljer. Utlämning; Måndag 6/10 kl. 17.30-18.30. 10 lotter/spelare. 6. Domarersättning Domarersättningen kommer att höjas till nästa år. Styrelsen ser över detta. 7. Alla ungdomsledare inbjuds till Årsfesten. Gratis för alla ungdomsledare inkl. respektive.
Ungdomsledare
1 okt
0kommentarer
Förslag: Önskemål, inköp
• Försvarsgubbar • Medicinväska -innehållande dauberbinda, coachtejp, benskyddstejp och kylpåsar • Matchställ, strl. S-M • Vindjacka till alla ledare • 2st nya 7-manna mål • Mobil kioskvagn (att ta fram vid hemmamatcher) • Slalomkäppar • Målvaktshandskar • Små mål • 20st Bollar strl. 4
Ungdomsledare
30 sep
1kommentar
Ungdomsledarmöte 2/9 2025
1. Mötet öppnas 2. Läget i lagen P08/09 - 17 spelare, ansträngt läge P10/11 - 2010 har lagt ner laget. Ca 10 spelare kvar i truppen. 2011 har 18 spelare. P2/13 - 40 spelare P14/15 - 23 spelare totalt, fördel -15 P16/17 - 32 spelare, tappat några. P18/19 - 25 spelare 3. Avslutningsdag, 10 oktober. P14/15 ansvarar för att boka Parken samt ansvarar för korv och dricka. P16/17 ansvarar för fika och lotter. P18/19 bokar priser. Gräfsnäs beställs priserna ifrån. 4. Götene Kommun - Vi bjuder in kommunen till en dialog kring framtiden. Utifrån en tidigare inbjudan från kommunen. Styrelsen deltar. Blir på nästa ungdomsledarmöte 30/9. Mer info - se bifogad bild. 5. Fritidskort - Götene IF kommer att ansluta till fritidskortet framöver. Även Lions erbjuder att betala både medlemsavgift samt bidrag för skor. Går att ansöka via dem. 6. Ledaravslutning - 14 november. Bowling och mat på Zacki. Anmälan kommer på laget.se 7. Årsberättelse - passa på att summera säsongen redan nu. Skicka in till goteneif@telia.com 8. Ta med till nästa år - matchställ. Kolla över till nästa möte vad som behövs. Alla lag ansvarar för att ta ansvar för sitt lag och meddela storlek och behov. Vi gör en inventering. Alla lag ansvarar för att göra en lista. Gör en önskelista över material ni önskar köpa in inför nästa år. Lämnas till styrelsen. Önskemål om konstgrästider kommer att planeras i oktober. Gäller från januari och framåt. Ungdomsansvarig behövs till nästa år.
Ungdomsledare
2 sep
0kommentarer
Ungdomsledarmöte 3/6 2025
Läget i lagen P08/09 - 18 spelare P10/11 P12/13 - 41 spelare P14/15 P16/17 - 38 spelare, klassfotboll effekt P18/19 - 3-4 nya efter klassfotbollen Ungdomsdagen Samma upplägg som förra året. Se till att alla lagen har bokat hemmamatch. Glöm inte festen på kvällen! Samla föräldrar och respektive för en rolig kväll tillsammans! Matchställ Behövs ytterligare ställ. Anton är ombedd att få ett prisförslag från Intersport. Ledarbilder Varje lag ansvarar för att ta bilder på nya ledare samt de ledare som önskar ny bild. Skicka till Carin som löser tavlan. Domarlapp Ta ett foto på domarlappen och skicka en bild till Olsa för snabbare betalning till domare. Domarlappen läggs sedan i Anders Olssons fack. Kritning av planer Vi kör bara 5-mannaplaner uppe på C-plan och tar bort nuvarande 7-manna. Tränarutbildning D 4/10 och 8/11 kl. 8.30-17.30 kommer det att genomföras Tränarutbildning D. Plats är inte bekräftat. Mer info kommer!
Ungdomsledare
4 jun
0kommentarer
Ungdomsledarmöte 6/5 2025
Läget i lagen 16/17 Skulle behöva fler ledare. Helst 2st. Ett föräldramöte krävs. 12/13 En ny kille i laget från Fjällbacka. Född -13. Många ledare, 5/träning. Mycket bra! 10/11 Tappat 1 spelare i 10-laget. 08/09 Läget är bra.Lite få spelare. Sårbart när någon är sjuk osv. Konton för varje lag Pelle ska kolla hur det funkar med konton för varje lag. Kan man ha konto via GIF? Matchställ Hur gör vi med storlekar och antal tröjor? Många tröjor är för små. Önskat att 10/11 tröjor åker ner till 12/13 osv. och att man köper in nytt matchställ till 10/11. Anton och Erik ser över vad som önskas köpas in för att sedan ta vidare detta till styrelsen. Fotbollar Börjar bli slitna. Skulle önskas köpa in. Kläder och skor Vi ska börja (till hösten) och samla in begagnade kläder och skor för att sedan sälja. Pengarna går till ungdomssektionen. Ungdomsdagen För lite med “personal” till kiosk och korv. Korven behöver säljas för sig. 5-mannaplan Missförstånd i storlek. Den ska vara större! 20x30m. Bokningstjänsten Nu fungerar bokningstjänsten för konstgräset. OBS! Om man inte använder sin bokning, glöm inte att avboka. Kostar mycket pengar att ha planen om vi inte nyttjar den. Nycklar till bollförråd Nycklar till bollförråd och klubblokal saknas till lagen. Vi provar att kopiera Eriks nycklar. Undertecknad tackar Katrin Böröy för eminta anteckningar.
Ungdomsledare
10 maj
0kommentarer
Visa fler nyheter