Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Gideonsbergs IF P-17
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Gideonsbergs IF P-17.
P-17
Följ oss för uppdateringar
Nu är det åter dags för minicupen!
Spelschemat just nu är matcher mellan kl 11:00-13:30, vi återkommer på tisdag med mer specat spelschema.
Nedan kommer info om våra arbetsuppgifter under cupdagen:
Vid förhinder/sjukdom är det viktigt att ni löser en ersättare, det är inte ok att inte dyka upp på sitt pass/uppgift. Är ditt barn sjukt behöver du/ni ändå komma och göra er uppgift. För att dagen ska kunna genomföras är det viktigt att vi alla hjälps åt.
Vid behov av byte av uppgift löser man det själv med annan förälder. Kontaktuppgifter till andra föräldrar finns i kontaktboken på laget.se.
Madde och Mia (lagledare) är inte tillgängliga under cupendagen. Skriv här under i kommentarer om erat barn inte kommer kunna vara med/är sjukt. Kom dock ihåg jobbpasset.
Arbetsuppgifter:
Hämtning samt lämning av sarg: Arbetstid ca 1 h
Hämtas fredag på angiven plats (info från Madde) samt lämnas kl 8:00 på B-plan lördag morgon och hämtas kl 16:00 för att sedan köras tillbaka till angiven plats (info Madde).
Ansvariga: Charlie H (Mälarenergi Arena-sarg), Elis T (VFF-sarg), Tage (Madde återkommer med info om var).
Sätta upp och ta ner sarg: (kl 8:00 och 16:00) Arbetstid ca 1 h.
Samling vid B-plan (samma som förra året) kl 08:00 för att sätta upp 3 st sarger, första matchen för cupen startar kl 09:00. Sista matchen för cupen är slut kl 16:00 och då är det samling för att ta ner sargerna.
Ansvariga:
Kl 08:00 Frank Wang, Valter, Sven, Muinir, Edvin
Kl 16:00 Theodor, Noel, Filip, Medin
Kioskförsäljning B-plan: Arbetstid 1 h
Vi kommer att sälja fika, kaffe mm. EJ grillat. 3 pers/pass. En av er måste vara kaffeansvarig, dvs ha koll på kaffet och hämta mer uppe på kansliet vid behov. Övriga 2 pers sköter försäljningen. Vi tar över kiosken av P/F-18 och lämnar över till F-17. Kioskschema kommer finnas i kiosken. Kom ihåg att man kan behöva överlappa ca 5 min.
Ansvariga:
Kioskpass 1 kl 11-12: Milan, Charlie TP, Gabriel B.
Kioskpass 2 kl 12-13: Salem, Sven, Hugo S.
Bakning, 40 chokladrutor:
Bakning till kiosk. Lämnas fredag em på kansliet.
Ansvarig: Liam
Vid frågor eller funderingar; ring eller sms:a Madde 0768-11 40 44, senast torsdag 5/9, kl 21:00 (pga operation fredag). Efter det, vg skriv nedan i kommentarer.
Nu håller vi tummarna för vädret och ser fram emot en dag med massa rolig fotboll!
Mvh lagledarna
Endast sidans medlemmar kan kommentera
Träning | 17 sep, 17:30 |
Träning | 19 sep, 17:30 |
Cup Wenströmska IP 5 mot 5 | 21 sep, 08:00 |
Poolspel hökåsen | 22 sep, 09:00 |
Träning | 24 sep, 17:30 |
Bygga sarg 8:00 har blivit fel, det är Samir istället för Sven. Sven har sitt kiosk pass enligt schemat. Då vet alla som har sarg vilka som kommer.
RapporteraRapportera