Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Gnosjö IF P2015
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Gnosjö IF P2015.
P2015
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Tusen tack alla som var med på mötet. Vi är så glada över era inputs och tankar. Här kommer en kort redovisning för det som sades. Om någon har några frågor eller undrar över något av infon, bara fråga någon av oss. Och har ni fler tankar, tips eller funderingar under säsongen så framför gärna dem.
Seriespelet kommer registreras på Fogis. Fogis innebär att barnens personuppgifter läggs upp på seriesidan. Detta kommer lyftas under ungdomsledarmötet och en lapp för skriftligt godkännande av vårdnadshavare kommer skickas ut
Der är väldigt viktigt att svara på kallelser inför träning och framförallt inför match. Följs det inte inför match kommer barnet sluta kallas efter två obesvarade kallelser. Detsamma gäller om barnet blir sjukt och vi inte meddelas. Vi vill inte stå och vänta på nåfon som inte kommer. Våra nummer finns på svenska lag sidan och går frågas efter på träning.
I år börjar vi seriespel i dormen 7-7. Matcherna är 3x20. Vi kommer följa rekommendationerna från förbundet och åka med begränsat antal avbytare. Våra (ledarnas) barn kommer alltid vara uttagna. I övrigt kommer alla bli uttagna så rättvist som möjligt. Uttagning baseras inte på prestation på träning och är aldrig personlig. Det kan till viss del baseras på ansträngning på träning och närvaro. Helt okej att vara borta för annan aktivitet en gång i veckan så länge det är kommunicerat med oss ledare och såklart sjukdom. Finns inga krav på att vara med och spela match. Kan inte förälder köra meddela tränare eller prata med varandra så går det nästan alltid lösa en plats i en annan bil. Vi ska försöka få till kallelserna så alla kan ange "extra platser" i sin bil. Vi kommer försöka lägga ut alla matchdatum för serien i kalendern så fort vi har dem.
Kioskansvarig lista kommer tas fram när vi vet när hemmamatcherna är. Vi kommer ev använda damföreningens kiosk eller en i egen regj beroende på möjlighet att låsa in det som blir över i vårt skåp till gången efter. Oavsett behöver föräldrar bemanna den. Vi kommer ta fram en rutin med instruktioner och 2-3 föräldrar kommer vara ansvariga per gång.
Vi kommer försöka ha 2-3 försäljningar per år. Vi välkomnar gärna förslag om produkter.
Återigen tack ni som kom för ett möte iallafall vi uppfattade som givande.
Ha en fin vecka.
Ledarna
Träning | 29 mar, 08:30 |
Träning | 30 mar, 11:30 |
Träning | 1 apr, 17:00 |
Ungdomsledarmöte inför vårsäsongen 2025 | 3 apr, 17:15 |
Träning | 6 apr, 11:30 |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera