Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Gustavsbergs IF Handboll Ledare
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Gustavsbergs IF Handboll Ledare.
Ledare
Följ oss för uppdateringar
Hej alla ledare,
Nu är det klart att det blir ett gemensamt uppstartsläger på hemmaplan i Gustavsberg lördag 31 augusti och söndag 1 september.
Vi kommer att hålla lägret koncentrerat till Gustavsberg och har bokat på extra idrottshallar/skolhallar i närområdet för att kunna möjliggöra träningspass både inomhus och utomhus under de två dagarna.
Vi planerar att inleda lägret gemensamt på lördag förmiddag och dessutom ha en gemensam aktivitet lördag eftermiddag och en söndag eftermiddag. Övriga tider kommer lagen att kunna ha egna träningar och aktiviteter samt samträna med andra lag.
Lördag kväll från kl 17.30 och framåt håller vi fritt för lagens egna aktiviteter, utifrån de önskemål och planer man har för laggemenskap etc. (idéer kan vara bowling, badhuset, spelkväll etc.)
Klubben kommer att arrangera för lunch båda dagarna, övriga måltider planerar lagen själva (t ex medhavd matsäck/mellanmål eller planerad lagmiddag lördag kväll).
Vi vill ha svar på följande frågor från er ledare senast fredag 9 augusti:
Mejla vilket lag som avses samt svar på nedan till uppstart@gustavsberghandboll.nu
1. Besked om laget planerar att medverka på lägret. Vi hoppas att så många lag som möjligt vill vara med, men vi vet samtidigt att något lag redan planerat för cupspel den aktuella helgen.
2. Kontaktperson för laget (ansvarig ledare eller lagförälder).
3. Uppskattat antal deltagare från ert lag (spelare samt ledare). Exakt antal spikar vi veckan före lägret, liksom hantering av allergier m.m.
4. Önskemål om antal träningstillfällen. Vi räknar med att kunna schemalägga två träningspass per dag i olika hallar samt något utomhuspass, men om något lag redan på förhand vet att man vill ha färre pass tar vi tacksamt emot info om detta redan nu.
5. Önskemål från laget om hjälp med lokal för laggemensam övernattning (hårdförläggning).
6. Info om frivillig förälder eller annan person som vill vara med i arbetsgruppen för uppstartslägret – ju fler desto roligare (och enklare).
Mer info om aktiviteter och hålltider etc. kommer senare.
Fortsatt trevlig sommar – snart ses vi igen!
/ Styrelsen & Arbetsgruppen för uppstartslägret
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera