Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Fagerhult Habo IB Ungdom P-09
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Fagerhult Habo IB Ungdom P-09.
P-09
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Under dokument finns det nu en fil som heter "Sekretariat och kioskschema höst 24 och vår 25". Där finns det en länk till det schema Mattias Hallman har gjort. Hoppas länken fungerar, hör av Er annars.
mvh
ledarna p09
Fröjereds IBF P08/09 (hemma) | 24 nov, 16:00 |
Träning | 26 nov, 20:30 |
Träning | 27 nov, 19:15 |
Träning | 29 nov, 18:00 |
Tranemo IBK P-08 (borta) | 30 nov, 13:00 |
Jag har uppdaterat dokumentet idag. Alla måste gå in på dokumentet och säkerställa att ni kan se det. Om det inte fungerar, ring mig.
RapporteraKan ni inte på den tid ni är uppsatt är det upp till er att byta med någon annan och meddela ansvariga ledare.
Rapportera
Hej alla!
RapporteraHar jag helt missuppfattat det vi pratade om på mötet? Jag anmälde mig till filmning o Cederborg till sek o självklart ska vi tvätta o köra men nu står ”alla” på allt o filmningen är inte ens med. Bra jobbat Hallman men känns som att det blir en svettig höst.
Hälsningar Heidi
Rapportera
Hej!
RapporteraDokumentet är inte helt klart. Ledarna kommer se över vem som ska tvätta. När det gäller sekretariat och kiosk har jag bara delat upp det. Alla har någon uppgift, vill man byta mellan kiosk och sekretariat är det bara att byta med någon.
Filmningen är extra så kiosk och sekretariat går ”före”att lösa. De som har kiosk och sekretariat kan inte filma samtidigt.
När det gäller skjuts så är det främst ett sätt att visa på att alla måste hjälpa till att skjutsa. Om inte ledarna ska köra hela tiden så måste alltså fyra andra tillsammans med en ledare ha bil. :)
Ring mig om något mer är oklart.
Rapportera
Ok! Bra jobbat!
RapporteraRapportera
För oss är det inga problem att ta tvätten även om målvakterna inte haft det uppdraget innan. Och toppen med ett körschema! Blir väldigt mycket lättare för oss med 4 aktiva barn som spelar i 6 olika föreningar samtidigt att planera in körningarna då så vi hjälps åt allihopa 😃 Snyggt jobbat.
RapporteraRapportera
Hej!
RapporteraHar fått lite feedback från er och justerat en del.
Sekretariat och kiosk
Sekretariat och kiosk är uppdelat på tre grupper. Varje grupp har personer som känner sig bekväm med sekretariat. Vill man byta funktion vid respektive tillfälle är det fritt fram.
Skjuts
När det gäller bilar har jag delat upp i olika körgrupper. På bortamatcher ansvarar någon i gruppen för att köra. Jag har satt upp en person på varje bortamatch. Kan man inte så kollar man först med någon annan i gruppen. På detta sätt slipper Magnus hålla på att jaga folk och man vet alltid att ens barn har en plats i en bil.
Tvätt
Tvätt sköts på hemmamatcher av sekretariat/kiosk och på bortamatcher av angiven bilgrupp.
Bortamatch HJ17
För bortamatcher med HJ17 bestäms skjuts och tvätt för varje gång eftersom man inte vet vilka som spelar dessa matcher.
Rapportera