Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ljungby IF F 2011
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Ljungby IF F 2011.
F 2011
Följ oss för uppdateringar
Hej alla fotbollsälskare!
I år är det vår tur, ledare och föräldrar till pojkar/flickor födda -11, att stå som arrangör för den omtyckta cupen/poolspelet Dans minne som går av stapeln varje år (barnen deltar i cupen). Vi har tidigare skickat ut "save the date 2-3 april" för denna händelse. Cupen kommer alltså arrangeras av både pojk- och flicklaget tillsammans under två dagar och det kommer krävas en insats av er föräldrar för att det ska vara genomförbart. Förutom en trevlig fotbollsfest ska detta ses som en möjlighet att få in pengar till lagkassan för framtida turneringar/cuper som vi vill åka på för att skapa fina minnen tillsammans med era barn. 85% av intäkterna går oavkortat till arrangerande lag och 15% går till Dans minnes stiftelse.
Vi ledare har sammanträtt i två möten och nedan följer arbetsområden/uppgifter som behöver fyllas. Tanken är att man som förälder skriver i kommentarfältet på laget.se under detta utskick vad man vill göra för uppgift. Vi noterar detta, samanställer, och återkommer sedan med datum för ett kortare möte där just er uppgift gås igenom mer noggrant.
- Förväntning att alla föräldrar är med dessa två dagar och hjälper till.
- 2 dagar mellan klockan 09-17 delat på två arbetspass per dag, pass 1 kl. 09-13 och pass 2 kl. 13-17 med en e.v.t. paus i spelschemat mellan kl. 13-14 för lunchbreak/större sidoaktivitet/större försäljning
Arbetsgrupper/uppgifter:
Kioskansvariga: 3pers/pass = 6 personer per dag
Grillning 3pers/pass = 6 personer per dag
Lotteri/Sponsring /Sätta upp Tält 6 personer som fixar det för båda dagarna.
Värdar för lagen/publiken 2pers/pass = 4 personer per dag
Städ/toaletter 1pers/pass = 2 personer per dag
Inköp
Ansvarig kommer vara David Engqvist som jobbar på Citygross
Nu ska DU som förälder välja ett område som ni är intresserade utav och skriva det i kommentarsfältet senast 30 januari så kallar vi ledare till träff för respektive ansvarsområde.
Det kommer krävas ca 40 personer i bemanning dessa två dagar, gör gärna en notering om ni kan tänka er att hjälpa till mer än 1 pass.
Har man arrangerat liknande evenemang tidigare är man varmt välkommen att maila idéer och inputs till tobias_linnell@outllok.com alt. anneliehassle@gmail.com.
(bifogat finns den inbjudan till cupen som går ut till utomstående lag om man är intresserad)
Tack för att ni engagerar er.
Mvh ledarna
Fortsätta spela fotboll säsong 2025 | 24 nov |
Säsongsavslutning | 24 nov, 16:00 |
Träning | 26 nov, 18:45 |
Tony kan tänka sig hjälpa till vid grillning och Ellenor i kiosken
RapporteraRapportera
Jag kan ställa upp på kiosken
RapporteraRapportera
Jag kan hjälpa till vid grillen
RapporteraRapportera
Vi kan hjälpa till vid grillen
RapporteraRapportera
Jag kan stå i kiosken eller ta städ/toaletter.
RapporteraRapportera
Jag kan ta grillen eller städ.
RapporteraRapportera
Jag kan stå i kiosken (eller hjälpa till vid grillen eller ta städ)
RapporteraRapportera
Jag kan hjälpa till med Värdskap för lagen/publiken eller grill eller där det behövs.
RapporteraRapportera
Jag kan hjälpa till där det behövs.
RapporteraRapportera
Jag kan hjälpa till med kiosken!
RapporteraRapportera
Vi kan hjälpa till där det behövs
RapporteraRapportera
Jag hjälper till där det behövs!
RapporteraRapportera
Jag är med vad behövs
RapporteraRapportera
Jag kan hjälpa till med kiosken
RapporteraRapportera
Jag kan grilla eller vara med där det behövs
RapporteraRapportera