Uppdatering Örebrocupen innebandy
Hej igen, Här kommer ett sista försök till att undvika böter, sen ger vi upp. Vi har varit i kontakt med ÖSK och berättat att vi inte har tillräckligt med föräldrar som kan ställa upp. Då har vi fått en sista utväg med färre pass enligt nedan. Det som gäller nu är att vi har bytt skola till Brunnskolan och vi har två frukostar, en lördag och en söndag 06.00 - 09.30 OCH en slutstäd på söndag 13.30 Brunnskolan. Så vi tänker enligt följande: Lördag 6-9.30 Johanna Larsson Johanna Gancarz Söndag 6-9.30 Clara Alexis Anna Ekström Söndag slutstäd 13.30 (minst 6 personer, gärna flera) Vilhelm Franzen Lovisa Gustafsson Mustafe Yuusuf Malin Madina Bujar Ferizi (Enligt önskemål att byta till Söndag) Rejhan Alijevic (Enligt önskemål att byta till Söndag) Fredagens pass förvinner helt, så hur ser det ut för er som hade fredagen att nu hjälpa till med söndagens slutstäd? Tacksam om ni tre kan bekräfta om ni kan städa. Karim Ben Ismail Malin eller Per Adbring Fagrell Sina Gharehchaei MVH Laget 2016
F-P2016 Svart
för 6 dagar sedan
7kommentarer
Hjälp
Hej på er alla, Vi har problem att få ihop bemanning på lördagens pass. Vi behöver hjälpas åt att få ihop detta. De tider som föräldrar inte kan på är: Lördag: Hermans och Yasans familj behöver hjälp med passet 10.30-15.30 Dzemail och Nerons familj behöver hjälp med passet 17.30-21.30. Så det betyder att det är 4 pass som vi behöver hjälpas åt att lösa. Är det någon av er som inte har något pass som kan hjälpa till eller är det någon som kan ta dubbla pass för att hjälpa till? Som sagt, löser vi inte detta så kommer det att kosta oss pengar som vi behöver ta från lagkassan. Vi behöver svar snarast så vi kan informera ÖSK att vi inte löser våran uppgift och då behöver betala. Med vänliga hälsningar Laget 2016
F-P2016 Svart
för 7 dagar sedan
5kommentarer
Laguppgifter Örebro cupen
Hej, Nu har vi skapat schamat för Örebro cupen. VIKTIGT är att om man inte kan den tiden man fått, ansvarar man själv för att hitta en ersättare. Om vi inte bemanner alla tider så kan vi få betala en kostnad på 35 000 kr för att vi inte gjort det vi lovat. Fredag 18.00 - 21.30 Karim Ben Ismail Malin eller Per Adbring Fagrell Sina Gharehchaei Lördag: 06.00-09.15 Johanna Larsson Johanna Gancarz 10.30-15.30 Förälder till Noah Sidiki Förälder till Herman Eliasson Förälder till Yazan Salman 17.30-21.30 Förälder till Nero Ferizi Förälder till Anas Abbas Förälder till Dzemail Alijevic Söndag 06.00-09.15 Clara Alexis Anna Ekström 10.30-14.30 Vilhelm Franzen Lovisa Gustafsson Mustafe Yuusuf Uppdraget som vi har är att bemanna matsalen på Engelbrektsskolan. Nedan ser ni uppdragsbeskrivningen. Uppdragsbeskrivning, Örebrocupen. Matvakt Förberedelser Se till att vara i god tid på plats, ta kontakt med skolchefen för information om jobbet. Se till att ha vetskap om vilka lag som har rätt till att äta i matsalen. Lista fås av skolchefen. Utförande Se till att ha personer vid ingången till matsalen. Dessa personer ska under hela passet sitta utanför och pricka av så att enbart lag som har rätt till att äta där går in i matsalen. Lista med behöriga lag får ni av skolchefen. Personerna som prickar av matgästerna ska även vara matsalspersonalen behjälpliga. De ska hjälpa dem exempelvis med att torka av bord. Matvakterna ska även vara skolchefen behjälplig med övriga uppgifter exempelvis städ. Matpersonalen ska få den hjälp de behöver. Efter att alla lag blivit serverade, fråga då personalen om det är okej att åka. Ni får inte åka i väg innan matpersonal/skolchef ger tillåtelse. Ni ska hjälpa matpersonalen under de tider som är utsatta på ert pass. Skulle det bli förseningar behöver ni eventuellt stanna och hjälpa till, om det beslutas av skolchefen. Se till att alltid serva lagen på bästa sätt. Var behjälpliga mot alla så flyter detta på bra. MVH Ledarna
F-P2016 Svart
för 12 dagar sedan
2kommentarer
Örebrocupen i innebandy
Hej! Nu har vi fått våra ansvarsområden till Örebrocupen i innebandyn. Nedan är de slåttar som vi ska fylla. I ett första läge så kan man kommentera nedan vilken tid man önskar (inte säker att man får den tiden) men om inte alla passen fylls upp så kommer vi tilldela alla ett pass. Om man skulle få förhinder eller att man inte kan det passa man fått ansvarar man själv för att byta med någon annan i laget. ALLA måste ställa upp även om man har syskon eller andra idrotter som också ska jobba på cupen. Kommentera senas Söndag 30/3 vilken tid som ni önskar så återkommer vi med slutligt schema. Ni kommer ansvara för matsalen på Engelbrektsskolan. Det kommer behövas följande antal person till respektive måltid: Fredag middag 18:00-21.30 - 3 personer Lördag frukost 06.00-09.15 - 2 personer Lördag lunch 10.30-15.30 - 3 personer Lördag middag 17.00-21.30 - 3 personer Söndag frukost 06.00-09.15 - 2 personer Söndag lunch 10.30-14.30 - 3 personer OBS! detta är preliminärt och tider/uppgifter kan därför komma förändras.
F-P2016 Svart
för 17 dagar sedan
10kommentarer
Lagjobb Örebrocupen Innebandy 2025
Hej, Vi ledare fick denna information om lagjobb på Örebrocupen i innebandy. Vi återkommer med schema kring uppgifterna som vi alla behöver hjälpa till med. MVH Ledarna Hej kära ledare, Arbetet med cupen är i full gång och tar mycket av vår tid just nu. Tänkte att ni skulle få en liten uppdatering om vad vi som sektion i grunden ska göra under cupen utöver att spela matcher. Först, har ni inte redan gjort det är det nu hög tid att skicka ut en påminnelse till spelare och föräldrar om att cupen innebär lagjobb den 11-13 april. Aktiviteten ligger redan i er kalender. Cupen kräver att alla lag i hela föreningen med spelare födda 2017 och äldre gör en arbetsinsats. Exakt vilka uppgifter, tider och på vilken plats kommer att kommuniceras ut första veckan i april. Spelschemat släpps två veckor före cupen och då kommer ni att kunna få mer exakt information. För alla lag som har bokat träningsmatcher och cuper under helgen 12-13 april behöver ni därför avboka dessa för att kunna jobba på cupen. Det vi vet i nuläget är ändå följande: Fotbollen kommer att ha sitt största fokus på matsalar och kioskerna i hallarna. Matsalarna behöver 2-3 personer per pass och kioskerna behöver 1-2 personer per pass. Cirkatider är 17:30-22:00 på fredag (ingen kiosk), 07:30-21:00 på lördag och 07:30-17:00 på söndag. Beroende på ditt lags storlek och ålder kan ni behöva göra ett eller flera uppdrag under helgen. Alla (oavsett idrott) Alla lag kan få ett slutstäd i en hall eller en skola. Det innebär ca 3 timmars arbete för 8 personer och sker söndag eftermiddag/kväll. Äldre lag - Filming De lagen med spelare födda 2010 och äldre kan även få uppgiften att filma matcher. Då är det spelarna själva som filmar en och en. Eventansvarig/Kontaktperson Den 21 mars behöver vi veta vem som är ert lags Eventansvarig/kontaktperson för jobbfördelningen till cupen. Svara på det här mejlet med lagnamn, namn på personen, e-postadress och telefonnummer. Ta hand om er! Vänliga hälsningar Magnus och Patrik 070-289 25 45 / 070-764 51 83 magnus.burklint@oskungdom.se / patrik.magnusson@oskungdom.se
F-P2016 Svart
18 mar
2kommentarer
Visa fler nyheter