Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Eskilstuna Guif F-2009
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Eskilstuna Guif F-2009.
F-2009
Följ oss för uppdateringar
USM GUIF F -09
Caféansvariga
Lördag
10.00-13.00 Dimitra Kountsiu och Jenny Ingårda
13.00-15.30 Sandra Fagerström och Anna Ullervik
15.30-18.00 Sara Pallin och Tess Janson
18.00-20.00 Lina Carlsson och Jan Hasselkvist
Söndag
08.00-10.30 Lina Humbla och Carin Ekström
10.30-13.00 Johan Olsson och Stefan Flink
13.00-15.30 Per Ullervik och Anna Wennberg
15.30-18.00 Camilla Malmgren och Maria Buder
Speaker
Vi återkommer med schema gällande speakers. I dagsläget saknas två personer för denna uppgift. Hör av dig till oss om du har möjlighet att delta som speaker.
Anmälda just nu är Jenny Raabe, Tommy Ahlen samt Ulf Tengbrand.
Filmning
Ansvariga för att filma är Micke Carnbrand, Mikael Angestav, Malin Hjalmarsson samt Andreas Carlsson. Förslag på schema för att filma bifogas men det är fritt för er att byta som ni vill.
Lördag Hall A1
Micael Carnbrand 12.30-15.40 (första matchen startar 13.00)
Mikael Angestav 15.40-19.15 (sista matchen startar 18.20)
Lördag Hall A2
Malin Hjalmarsson 13.00-15.40 (första matchen startar 13.40)
Andreas Carlsson 16.00-20.00 (sista matchen startar 19.00)
Söndag Hall A1
Micael Carnbrand 08.30-11.15 (första matchen startar 09.00)
Malin Hjalmarsson 11.15-14.00 (sista matchen startar 13.00)
Söndag Hall A2
Mikael Angestav 09.15-13.00 (första matchen startar 09.40)
Andreas Carlsson 13.00-17.15 (sista matchen startar 16.20)
Hallvärdar
Lördag
10.00-15.00 Stefan Hjalmarsson
15.00-20.30 Virve Ikevalko
Söndag
07.30-12.30 Robert Malmström
13.30-17.30 Camilla Rosén
Reserver
Robban Janson
Angie Ikevalko
Jocke Malmqvist
Flickor 10´s föräldrar
Glöm inte bort att baka. Vi behöver massor med fikabröd då det är många lag som besöker oss😊 Lämna gärna fikabrödet i caféet mellan 10.00-11.00 på lördag förmiddag. Då finns Jenny och Dimitra på plats för att ta emot.
Vi är tillsammans ansvariga för att lokalerna är rena och fina och att våra besökare känner sig väl mottagna. Efter dagens slut så hjälps vi åt att ställa i ordning och plocka skräp. Ju fler vi är som hjälps åt, ju fortare blir vi klara.
Behöver ni byta tid för ert uppdrag under de här två dagarna så ansvarar var och en själva för detta.
Vi vill också tacka er alla för ert engagemang och för ert intresse att finnas på plats under dessa dagar och att så många anmält sig till att hjälpa till i de olika delarna vi ansvara för. Det här kommer att bli det bästa USM som anordnats😊
Och till sist så vill vi flagga för sponsorer, varje liten krona eller produkt är värdefull.
Vi vill också kolla med er om någon har ett filmstativ som vi kan använda. I dagsläget har vi bara ett men vi har två hallar att filma i…
// Föräldragruppen med USM-generalen Carin Ekström i spetsen😊
Bra planerat. Vore kanon om vi har någon mer ”reserv” som kan hoppa in och filma dels om det skulle bli någon sjukdom och jag kan tänka mig att alla vill se sina tjejers matcher så en avlastning just för de matcherna.
RapporteraRapportera
Klokt Andreas, är det någon av er som är reserver idag som kan tänka er att vara backup vad gäller just uppdraget att filma?
RapporteraRapportera
Kanske hallvärdsreserver även kan vara reserver till filmningen? Annars hoppas vi ju såklart på bra tryck i hallen och därmed många föräldrar på plats som kan rycka in och hjälpa till där det finns behov :)
RapporteraRapportera
Bra planering! Hur fungerar det med sekretariat under USM?
RapporteraRapportera
Jag är tillgänglig hela helgen om det kör ihop sig någonstans.
RapporteraRapportera
I steg 4 får inte vi sitta, krävs högre utbildning. Det är förbundet som ska utse funktionärer.
RapporteraRapportera
Sekretariatet är förbundets ansvarsområde😊
RapporteraRapportera
Jag kan vara speaker även på söndag fram till 16.
RapporteraRapportera
Kanon Jenny Raabe, då skriver vi upp dig på söndagen också👍
RapporteraRapportera
Stefan, det är ju perfekt om du kan vara backup vad gäller filmning om det behövs👍
RapporteraRapportera
Tänker vi bara sött fikabröd eller kan smörgåsar vara ett alternativ?
RapporteraRapportera
Smörgåsar är också ett bra alternativ tycker jag.
RapporteraRapportera
Kommer vi sälja toast/varmkorv också?
RapporteraRapportera
Japp, toast och varmkorv kommer finnas.
RapporteraRapportera
Ok! Är toastarna förberedda av någon eller ska man fixa det inför kioskpasset?
RapporteraRapportera
De kommer att vara förberedda😊
RapporteraRapportera
God morgon,
RapporteraÄndring i planeringen så vi dyker upp på lördag och är behjälpliga i arenan förutom när Elicias lag spelar sina matcher. Vi ser även till att baka något som vi tar med.
Rapportera
Det har tillkommit ett litet uppdrag :) Eqpack som sponsrar oss under helgen vill att vi kör in matchbollen med "Eqpackbussen", ni som varit och tittat på dam- och herrmatchen känner igen den. Det behövs en liten genomgång av bussen på ca 30 min, måste göras innan helgen. Vet att det är kort framförhällning men vi tänker oss att ni som är uppsatta som reserver + Almqvist kan ställa upp på detta uppdrag. Genomgången behöver inte alla vara med på men ni måste visa resterande "förare". Reserver: Robban Janson, Angie Ikevalko
RapporteraJocke Malmqvist + Almqvist, jag hoppas ni kan ställa upp på detta, och kan någon av er köra genomgången? Meddela mig så får ni bestämma tid för genomgången med Johan på Eqoack. Tack!
Rapportera
Någon annan än reserverna som är sugen på att ställa upp så funkar ju det såklart också!
RapporteraRapportera
Hej Carin,
RapporteraJag vet inte riktigt vad det innebär men det borde vi kunna lösa. När skulle genomgången kunna bli av ?
Rapportera
Daniel, lättast är om jag kan ge ditt mobilnr till Johan på Eqpack så kan ni bestämma en lämplig tid. Är det ok? Kan vi räkna med er andra reserver som "förare" av bussen under helgen? Det är alltså matchbollen som ska köras in på plan precis innan matchstart på samtliga matcher.
RapporteraRapportera
Jag kan köra 👍
RapporteraRapportera
Det går bra 0723428127.
RapporteraJag är dock inte på plats söndag.
Rapportera
Är det någon som är sjukvårdsutbildad som kommer vara på plats under helgen?
RapporteraTänker om olyckan skulle vara framme 🙉
Rapportera
Utbildning Eqpackbussen hos Eqpack på fredag 08:30 om nån mer känner att de vill närvara.
RapporteraRapportera
Jag är sjuksköterska och kommer vara på plats större delen av dagarna. Även Tommy är sjukvårsutbildad
RapporteraRapportera
Jag har svårt att komma ifrån på fredag fm men kan absolut hjälpa till att köra. /Joakim
RapporteraRapportera
Vi kan hjälpa till och köra
RapporteraRapportera
Jag kan också vara behjälplig om det behövs sjukvårdspersonal.
RapporteraRapportera
Robert fick en tid som matchvärd när han inte kan, finns det någon som kan vara matchvärd på söndagen kl 07:30-12:30 (eller byte med någon i kiosken då han kan från kl 13:00)?
RapporteraRapportera
Hej jag tänkte på fikabröd jag har kiosken kl 13 så tar med mig då så ni vet 😄
RapporteraRapportera
Tar också med fika till mitt kioskpass 15:30
RapporteraRapportera
Jag kommer också lite senare med fika, lagom till samling, eftersom Felicia åker med mig och de ska ju inte vistas i hallen innan
RapporteraRapportera