Utlämning av material
Hangarens materialansvarige:
Kristian Ottosson
070-294 14 41
kickenix@gmail.com
Utlämning av material sker i början av säsongen, information kring tider av när uthämtning kan ske skickas ut via mail av hangarens materialansvarige.
En person från varje lag skall utses till ansvarig över uthämtning/inlämning av material samt vara kontakt mellan respektive lag och hangarens materialansvarige.
Behövs påfyllnad av sjukvårdsväska under säsongen så kontaktar denne person från laget Kristian Ottosson via mail eller sms.
I slutet av säsongen samlas allt material in och överlämnas till hangarens materialansvarige, saknas koner, västar eller matchställ blir laget betalningsskyldigt DIF värdet av försvunnet material.
Matchkläder ska inte lämnas ut till spelare som inte anmält sig/ skrivit in sig till föreningens verksamhet.
Varje lag kommer att tilldelas:
Västar
Koner
Sjukvårdsväska
Matchställ
Skåp där material skall förvaras
Bollar
Alla bollar märkta med ett rött U skall inte längre användas och skall ej blandas med bollarna vi använder nu (märkta DIF).
Under träning
En boll tilldelas varje spelare, laget är ansvarigt för att alla bollar återlämnas vid slutet av varje träning.
Under matcher
Under matcher hämtar hemmalaget ut bollar och ansvarar för att allt material lämnas in efter matchen. 10 st bollar, 5 st till hemmalaget och 5 st till bortalaget.