Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Clemensnäs HC F10
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Clemensnäs HC F10.
F10
Följ oss för uppdateringar
Sammandrag i Boliden 23/2:
Samling kl 8.30 för att ställa i ordning kiosk, grill och sekretariat.
* Johan och Anders ordnar inköp. Hamburgarkött, ham.bröd (Malin tar med glutenfritt bröd), tillbehör såsom dressing, ketchup, lök, sallad. Kaffe, drickor, festis, kexchoklad, servetter, kaffefilter, kaffemuggar. Det som behöver fyllas på efter föregående sammandrag.
* Anders tar med gasolflaskorna vi hade senast.
* Anders ordnar prislista med QR-kod.
* Anders bokar domare.
* Malin ordnar uppmärkning av omklädningsrum för lagen.
* Malin kollar med Kopparhallen om att låna med sig en gulblå uppsättning av sarg. Ev kan hjälp med transport av denna behövas.
Arbetsfördelning 23/2:
Kiosk:
Evie
Heidi
Alex
Grillning av burgare:
Viola
Ester
Kerstin
Sekretariat:
Celina/Alicia
Wilma
Junie B
Isolde bakar 1 långpanna.
Celina/Alicia bakar chokladbollar och 1 långpanna.
Det finns kvar en del fika från förra gången.
Oavsett vilken post man ansvarar över så ingår att göra ordning inför och städa undan efteråt. När man är klar på sin post kollar man om det behövs hjälp någon annanstans.
Sekretariatet ansvarar förutom att ha hand om klockan även för att ställa i ordning planerna innan matchstart, ta bort sarg och bänkar inför spolning och göra planerna spelbara därefter.
Gör själva upp i er arbetsgrupp om och när någon av er går ifrån en stund för att se match etc. Behöver någon hjälp så signalerar man det så hjälps vi åt.
Träning | 6 mar, 16:00 |
Arbetspass - Biljettkontroll | 6 mar, 17:45 |
Träning | 11 mar, 16:00 |
Träning | 13 mar, 16:00 |
Träning | 16 mar, 09:30 |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera