• Information om CIF för barnfest 100år

    Hej, info från kansliet! Den 22/3 är det ju dags för första firandet av vår 100-åriga historia. Då går barnfesten av stapeln på Folkan i Ursviken. Vi behöver lite hjälp från föräldrar i era lag Två stycken från varje lag kommer behövas enligt tiderna nedan; (ni kan förstås dela upp det internt så det blir kortare pass). Vad som ska göras kommer de som ska arbeta få veta på plats men det är kiosk, entrévärd, städ mm Inträdet kommer vara gratis, sedan kommer det finnas billigt godis mm att köpa. Separat info om själva festen kommer att läggas ut. Vi har just börjat blåsa alla 1000 ballonger som ska vara fördigblåsta innnan 22/3 så det jobbet slipper ni :) ÅK 1-3 (födda 15-17) arbetspass klockan 14:30-17:30 ÅK 4-7 (födda 11-14) arbetspass klockan 17:30-21:30 Vi vill ha minst två pers från varje lag som sagt. /mvh CIF 100-årsjubileumsgrupp Har vi någon frivillig förälder som kan tänka sig ställa upp? Tiden är alltså 17:30-21:30. Här kan vi ju dela det på fler föräldrar så det inte blir så länge per pass. F12/13 25 feb 0kommentarer
  • Sekretariat och fika på hemmamatcherna under våren 24

    Här kommer sek och fikalista! 12/1 Sofie sek, Molly och Vera fika 25/1 Hanna sek, Irma och Nelly fika 15/2 Ellie sek, Stella och Heylie fika 22/3 Emilia sek, Ella och Ellen fika Byt sinsemellan om det ej passar. Vi kommer som vanligt ha en fikaback där vi ledare fyller på med dricka/festis, servetter, muggar vid behov. Ni behöver koka kaffe, ta med mjölk och baka fika. Efter matchen tömmer och sköljer ni ur kaffetermosarna och lämna gärna vidare backen till nästa gäng! Under våren kommer vi också att sälja lotter med chans till fina priser. Vi ledare har med priserna till varje match. Lottringen följer med och eventuella priser delas ut direkt vid vinst. Även tydlig info om vinstplan osv. Samma swish som fikat! Tack för att vi alla kan hjälpas åt så att tjejerna får ha skoj på plan! F12/13 4 jan 0kommentarer
  • Sekretariat och fika på hemmamatcherna

    Här kommer sek och fikalista för hemmamatcher: 23/11 Vera sekretariat Hanna och Irma fikaansvar 7/12 Nelly sekretariat Ellie och Stella fikaansvar 21/12 Heylie sekretariat Emilia och Ella fikaansvar Byt sinsemellan om det ej passar. Listan för våren kommer senare! Vi kommer som vanligt ha en fikaback där vi ledare fyller på med dricka/festis, servetter, muggar vid behov. Ni behöver koka kaffe, ta med mjölk och baka fika. Efter matchen tömmer och sköljer ni ur kaffetermosarna och lämna gärna vidare backen till nästa gäng! Tack för att vi alla kan hjälpas åt så att tjejerna får ha skoj på plan! F12/13 12 nov 2024 0kommentarer
  • Jobb Sara Kulturhus

    Hej alla. Vi har fått i uppdrag att bemanna garderoben på Sara Kulturhus den 12 Okt kl 13:45 - 18:00. Vi behöver 4st som kan ställa upp och stå i garderoben. För att tjäna in pengar till tjejernas lagkassa. Skriv gärna upp er som en kommentar i detta inlägg så vi ser hur många som är intresserade. En av de personer som tar på sig uppdraget behöver även stå som kontakt person under kvällen. Skriv gärna in det i kommentaren direkt om ni kan tänka er vara det. Mvh/Tränarna F12/13 1 okt 2024 5kommentarer
  • Försäljning Clemensnäs IF

    Föreningen har bestämt att vi ska produkter från Ravelli. Föreningens målsättning: Har man ett barn säljer man för minst 800:- Har man flera barn i föreningen säljer man för 1000:- försäljning utöver går till lagkassan. För er som spelar fotboll också får man välja själv om man säljer för innebandylaget eller fotbollslaget. Jag kommer dela ut katalogerna i dag på träningen. RAVELLI – INFORMATION OM SÄLJOMGÅNGEN Alla kommer att få en katalog som ni kan ta upp beställningar via. Därefter registrerar ni er via denna sida: RAVELLI har ett brett sortiment med något för alla! Hela 30% av sortimentet i katalogen är tillverkat i Sverige bland annat täcken, kuddar, rengöringsprodukter och mycket mer. Så här gör ni: * Följ länken alternativt skanna QR-koden med pappret ni fick med katalogen. Ni kommer då till som är vår förenings-sida hos RAVELLI. * Välj vilket lag ni tillhör. *Skapa ett säljarkonto i aktiva medlemmens/barnens namn (så det blir enkelt när leveransen kommer och även det som visas i webbshoppen). * Ni får nu en länk på mejlen/sms till er egen försäljnings-sida hos RAVELLI, därefter loggar ni in på: för att kunna lägga till kunder och har överblick över er sida. * I sms:et/mejlet finns också en ”säljkod” som ni kan skriva på katalogen samt får ni er personliga webbshop i sms:et. * Börja sälj och det kan man göra på fler sätt. 1. Ta upp beställningar via katalogen och webbshoppen därefter kommer vi att få alla paket till en vald adress sorterat per säljare & per lag där en orderlista finns i varje kartong. 2. Vidarebefordra länken till de som vill handla. De kan nu själva gå in och göra sin beställning precis som på en vanlig e-handelssida och betala med kort eller Klarna. Paketet skickas direkt till köparens närmaste utlämningsställe när beställningen görs. 5 paket eller fler är fraktfritt. Försäljningen pågår fram till och med den 28:e oktober, därefter stängs den här säljomgången och paketen levereras till oss cirka 7 arbetsdagar efter avslutad säljomgång. Allt kommer komma sorterat per lag och per spelare, där det finns i följesedel i varje låda. Har ni frågor är det bara att höra av er till mig eller Nils på Ravelli, hans kontaktuppgifter är: nils@ravelli.se eller 0793–347966. Lycka till! F12/13 4 sep 2024 0kommentarer
  • Visa fler nyheter