Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Clemensnäs IF F17
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Clemensnäs IF F17.
F17
Följ oss för uppdateringar
Hej alla! (In english below)
Här kommer lite information om ansvarsområden inför sammandraget 1/9. Byt med varandra om ni inte kan!
*Bakning - Minna, Tilla, Inez, Wilma tar med en långpannekaka var.
*Bygga sarg - kl 9:15 Selma, Milea
*Matchvärd - Lydia
*Fika- och hamburgarförsäljning -
Kl.9.30-11.15 Yasasvi, Bella
Kl.11.15-13.00 Adele, Odelia
*Grillning - Lily, Vera (turas om att ta paus)
* Tränare + hjälptränare - Mikael, Martina + Samuel (Selma), Sebastian (Milea)
Alla hjälps åt att plocka ihop efteråt!
Samling kl.9.30, första matchen spelas kl.10 och sista matchen spelas kl.12.40. En kallelse skickas utsom vanligt.
Hör av er vid frågor!
/Therese, lagledare
Hello everyone!
Here is some information about the responsibilities during the games on 1/9. Swap with each other if you are not able during the time you have been assigned.
*Baking - Minna, Tilla, Inez, Wilma brings a cake for the sales.
*Building the frame - at 9:00 Selma, Milea
*Game host - Lydia
*Coffee and hamburger sales -
9.30-11.15 Yasasvi, Bella
11.15-13.00 Adele, Odelia
*Barbeque - Lily, Vera (take turn to take a break)
* Coaches + assistant coaches - Mikael, Martina + Samuel (Selma), Sebastian (Milea)
Everyone helps to clean up afterwards.
The girls meet at 9.30, the first game is at 10.00 and the last game at 12.40. An invitation is sent out as usual.
Let me know if you have any questions!
/Therese, lagledare
Inez har bestämt sig för att pausa med fotbollen då hon inte känner att det är roligt/hennes grej.
RapporteraRapportera
Tack för att du meddelar.
RapporteraRapportera
Kanske dum fråga. Men ska matchvärden göra?
RapporteraÄr helt ny med sånt här.
Rapportera
Inga frågor är dumma :)
RapporteraSom matchvärd kommer du få en väst så att du syns på plats. I stora drag handlar din uppgift om se till att lagen och domarna känner sig välkomna, se till att ingen uppträder störande för spelare, ledare och domare och kunna svara på frågor om anläggningen t.ex vart toa mm finns. Jag finns där för stöttning också.
Rapportera
Tackar
RapporteraRapportera