Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Brunflo FK F-15/17 Innebandy
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Brunflo FK F-15/17 Innebandy.
F-15/17 Innebandy
Följ oss för uppdateringar
På lördag smäller det, då får tjejerna äntligen ta på den gula tröjan och spela sina första innebandymatcher. Spännande och lite pirrigt, men det är det sannolikt för alla lag som kommer då det är matchpremiär för de allra flesta.
Samling för alla spelare är klockan 09:30 i Kastalhallen. Observera att vissa arbetsuppgifter dock kräver att man kommer tidigare än så.
Det kommer vara 7 lag som spelar 2 matcher var under dagen. Av detta så har vi två lag och det innebär att vårt lag sammanlagt kommer att spela 4 matcher (ca 2 matcher/spelare).
Som ni hört tidigare så blev det här sammandraget väldigt sent bestämt och det finns i dagsläget inget klart spelschema för dagen (sätts egentligen av förbundet). Jag har dock gett de andra lagen ett förslag på spelschema och jag skickar ut det till er så fort jag fått okej på detta. Klart är dock att matcherna kommer vara mellan klockan 10 - 15 och som arrangerande lag har vi både första och sista match.
Då sammandraget kom med väldigt kort varsel så kör vi ett ganska enkelt sammandrag, men ett fik som säljer dricka, kaffe, fikabröd, toast och korv ska vi naturligtvis ha. Här ovan ser ni ett arbetsschema med arbetsuppgifter för dagen. Byt arbetsuppgifter med varandra om ni önskar, men meddela i så fall mig om detta (mess till 070-3441980) så jag har koll på vem som ska göra vad.
Det här innebär arbetsuppgifterna:
Baka: Baka motsvarande en ”långpannekaka”, tänk på att det inte får innehålla nötter
Fik: Bemanna fiket. Alla varor kommer finnas på plats (kan dock behöva kompletteras)
Matchvärd/resurs: Det är två personer samtidigt, vilka bär väst, minst 1 ska alltid finnas i hallen. Deras uppgift är att ”hålla ordning i hallen”, välkomna domare och var ett stöd för domarna och se till att god stämning hålls i hallen. Vid behov kan en av er behöva springa och handla eller fixa annat som dyker upp under dagen.
Sekretariat: Sköta klocka och musik
Städa undan efter dagen: Riva sarg, återställa allt i hallen och städa i ordning.
------
Övrigt att tänka på inför och under dagen:
• Tjejerna får matchtröja på plats. Men de behöver shorts (svarta/mörka), inneskor innebandyklubba, innebandyglasögon och vattenflaska.
• Vid samling ca 10 minuter före match ska eventuella toalettbesök vara gjorda, matchtröjan vara på, skorna knutna ordentligt, vattenflaskan påfylld och håret uppsatt!
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera