Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Habo IF P-15
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Habo IF P-15.
P-15
Följ oss för uppdateringar
Nu laddar vi upp inför Habocupen!
Generell information till dig som ska hjälpa till på Habocupen finns sparat i DOKUMENT.
Läs igenom information i mappen Habocupen 2024, https://www.laget.se/Boll/Document
Vi kommer att komplettera dokumentmappen med en lista över hur bemanningen är för respektive pass, ansvarig person samt telefonnummer.
Kom ca 15min innan ditt pass startar så det finns tid till överlämning.
Vi måste alla hjälpas åt. Alla tar ansvar för sina egna arbetspass. Kan du inte medverka måste du hitta en ersättare.
Vi är Boendevärdar för Alléskolan och Alléhallen.
Som boendevärd så är följande saker extra viktiga att tänka på:
- Svara på frågor och hjälpa alla som bor på Alléskolan och i Alléhallen.
- Se till att det är "ordning och reda". Ta en runda och kolla så att "allt är lugnt". Vi vill att skolan ska vara i samma fina skick när alla lagen checkar ut på söndagen.
- Ha koll på boendepärm med deltagarlistor (brandlistor) om vi behöver utrymma. Ha även koll på skolans uppsamlingsplats.
- Se över toaletter löpande och fyll på med papper m.m. Papperförråd i grupprum i C-korridoren!
- Hjärtstartare finns borta vid kansli utanför rektorns rum. Vid miniaulan mellan C och D-korridor.
Vi får 2 st boendepärmar som innehåller all nödvändig information och beskrivning av arbetsuppgifter m.m.
Dessa pärmar kommer vi ha i vår lilla reception uppe i Alléskolan.
Överlämning mellan passen:
- Se till att den som tar över har all nödvändig information! Kom i tid och gå igenom boendepärmen snabbt.
- Passerkorten ska överlämnas till de som kommer och tar över vid nästa pass.
Reception och kiosk är i entrén vid Alléskolans restaurang. Denna dörren står öppen under öppettiderna. Övriga dörrar ska vara stängda. Vi samlas vid receptionen vid varje nytt arbetspass. Lagen kommer att checka in i receptionen. Sedan följer en boendevärd med laget ner till Alléhallen eller till klassrummet och visar var de ska sova.
OBS! Innan ett lag börjar möblera om i ett klassrum så ska lagledaren ta ett foto på klassrummet. Laget ska vid utcheckning på söndag ställa iordning allt och visa fotot för oss som är boendevärdar vid utcheckning.
Inga oanmälda föräldrar får övernatta på Alléskolan. De får fixa boende på annat håll om de inte redan har tänkt på detta.
Incheckning för lag sker på fredag (från kl 17:00) samt lördag förmiddag. Utcheckning sker söndag, senast kl 12:30.
Vi kommer ha en kiosk vid receptionen. Här serveras gratis kaffe till ledare. Receptionen med kiosk får ej lämnas obevakad. Vi har ett förråd med varor om det behövs fyllas på. Kioskvaror körs ut till Alléskolan under fredagen.
Nedan står förra årets checklista som kommer att finnas i boendeärm;
CHECKLISTA - ATT ANSVARA FÖR UNDER PASSEN
- Låna en funktionärströja.
- Incheckning kl 07-12. Se separat dokument ”Välkomnande av lagen”.
- Den som har första passet lördag och söndag morgon plockar fram kioskvaror
- Passerkorten ska överlämnas till de som kommer och tar över vid nästa pass.
- Brygga kaffe om det efterfrågas. Alla ledare får gratis kaffe.
- Viktigt! Håll kiosk och reception bemannad hela tiden!
- Gå igenom skolans lokaler och se till att det inte ligger saker/skräp på golvet. Se över papperskorgar (Ute & Inne).
- OBS! Stålpinne för att öppna papperskorgar utomhus ligger i vår reception.
- Se över toaletterna. Städa vid behov och fyll på toalettpapper och pappershanddukar.
- OBS! Nyckel till pappershållarna sitter på städvagnen.
- Lag från andra boenden duschar i Sporthallen och Alléhallen. Visa dem vart de ska duscha. Duscharna i Sporthallen (uppe i Habo) är öppna till 17.00 på söndagen.
- Den som har sista passet fredag och lördag låser in kioskvaror i förrådet.
- Den som har sista passet fredag och lördag tar med soppåsar och sopsäckar och slänger i containern på Slätten. Inga sopor får lämnas på skolan.
- Den som har sista passet fredag och lördag ansvarar för att passerkort och pärmen med brandlista lämnas till den som har första passet dagen efter.
//Eventgruppen P15
Träningsmatcher P-15 | 25 jan, 10:00 |
Träning | 27 jan, 17:00 |
Träning | 29 jan, 17:00 |
Träningsmatch - Husqvarna FF | 2 feb, 13:45 |
Träning | 3 feb, 17:00 |
15 jan 2025 | Välkommen på Årsmöte |
19 dec 2024 | Årets ungdomsdomare 2024 |
11 dec 2024 | Tack för en fin säsong med Habo IF! |
9 dec 2024 | Ge bort sport i julklapp :) |
8 dec 2024 | SÖKES: Huvudtränare till Habo IF Div. 4 Herr |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera