Schema - matcher
Hej, Jag bifogade en bild i What’s App-gruppen men lägger in den även här. Det gäller uppgifter för hemmamatcher och körning till bortamatcher. Nytt för i år är att ”24 sek” inte är aktuellt för våra tjejer samt att vi ska filma våra matcher och ha en matchvärd. Vi ska också ha kiosk på våra hemmamatcher men nu går vinsten till klubben och inte laget. Eftersom tränarna kör en hel del till bortamatcher så kan det bli aktuellt med en ersättning när de kör beroende på om föräldrar kan köra eller inte. Skriv gärna upp er på vad ni vill göra (skriv det som en kommentar här nedanför inlägget).
Flickor U14 (2011/2012)
29 sep
35kommentarer
Städning Attarpshallen
Hej! Vi har städning av hallen lördagar i sept-okt (med start på lördag, så plus ett datum i aug). Det är 9 lördagar totalt! Här kommer schemat för städningen: 30 aug: Thelma, Julia, Kerstin 6 sept: Emma, Saga, Maya 13 sept: Molly, Amina, Leona 20 sept: Alma, Alice 27 sept: Thelma, Julia 4 okt: Emma, Saga, Maya 11 okt: Molly, Amina, Leona 18 okt: Alma, Alice, Kerstin 25 okt: Saga, Emma, Maya Kolla gärna så ni kan de här dagarna och kan ni inte så byt med någon annan.
Flickor U14 (2011/2012)
29 aug
3kommentarer
Bingolottos julkalender
Som ni kanske har märkt så har det ännu inte kommit upp några dokument, vi jobbar på det. Från kvällens träning kommer varje spelare få med sig 10 kalendrar (Bingolottos julkalender) hem och tanken är att vi ska sälja dessa för att få in pengar till vår lagkassa. (Vi kommer också behöva sälja 10 bingolotter och 2 kalendrar för klubbens räkning). Det fattades beslut om detta på föräldramötet och vi får hjälpas åt inom laget att sälja kalendrarna. Vi har också möjlighet att skicka tillbaka de kalendrar som vi inte lyckas sälja. Kalendern kostar 100 kr och lagets förtjänst är 50 kr. Trevlig torsdag!
Flickor U14 (2011/2012)
26 sep 2024
0kommentarer
Föräldramöte - Viktig info
Vid föräldramötet igår (2024-09-23) diskuterades säsongen 24/25. Vi pratade om vad tjejerna själva sagt att de vill ha ut av träningarna, av varandra och deras förväntningar. Vi pratade också om vilka uppdrag vi ska under säsongen (sekretariat, kiosk, hallstäd, försäljning). Föräldramötet ligger som ett dokument, läs det gärna. (Klicka på "Mer" och sedan på "Dokument"). Vi kommer också lägga in en fil där med tre flikar, tre scheman: - Ett körschema - Ett schema för sekretariatet - Ett städschema (hallen) Kontakta oss gärna om det är några konstigheter eller frågetecken. Mvh, Jennie, Susann och Martina - jsjhjgshdgjhdj
Flickor U14 (2011/2012)
24 sep 2024
1kommentar
Årsmöte
Välkommen på årsmöte! Söndagen 13 augusti kl. 15.00 träffas vi i Klubbis, Bankgatan 8c, för Bankeryds Baskets årsmöte. Här har du som medlem en chans att vara med att påverka och få veta vad som händer i verksamheten. Medlemmar över 12 år är röstberättigade, medlemmar under 12 år får företrädas av målsman. Dagordning för mötet finner ni i stadgarna som finns under "Dokument" här på laget.se. Förslag och motioner mottages på info@bankerydsbasket.com senast 16 juli. Varmt välkomna hälsar Styrelsen
Flickor U14 (2011/2012)
3 jul 2023
0kommentarer
Visa fler nyheter