Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Borås HK 84 P9 (födda 2015)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Borås HK 84 P9 (födda 2015).
P9 (födda 2015)
Följ oss för uppdateringar
Den 8 mars är det dags för vår egen turnering BUA Cup som vi själva arrangerar och genomför.
Vi i pojkar 2015 har tre stycken lag anmälda och kommer att spela och ansvara för Boråshallen.
Det kommer krävas insatser från alla föräldrar under denna dag så om ni inte redan bokat upp detta datum så är det bra ide att göra det nu.
Vi kommer att behöva folk från klockan 8.00 - 19.00 i hallen och jag kommer här göra upp schema som ni själva kan skriva här vad ni kan tänka er. Ifall det inte är fullt efter önskemål så fyller jag själv in vad alla ska göra så passa på att välja vad som passar dig bäst.
Vi är många föräldrar i laget så jag tänker att vi delar in dagen i tre pass.
Pass 1: 8.00 - 12.00
Pass 2: 12.00 - 16.00
Pass 3: 16.00 - 19.00
Vi tänkte ha ett föräldramöte innan så vi mer exakt kan gå igenom vad som krävs av alla, men mest är det att plocka fram, sälja och städa undan i kiosken, sköta sekretariat och hålla koll i hallen.
Pass 1: 8.00 - 12.00
Kiosk:
1. Joaqim J (Alvin G)
2. (Alvin G)
3. Mika V (Olle V)
4. Martina V (Olle V)
Sekretariat
1. Juha P (Leo P)
2. Anders J (Sixten J)
Hallchef:
1. Fredrik G (Teo G)
Pass 2: 12.00 - 16.00
Kiosk:
1. Andreas L (Kasper L)
2. Anna F (Simon S)
3. Emil F (Albin F)
4.
Sekretariat
1. Börje J (Neo S)
2. Tommie S (Sam S)
Hallchef:
1. Daniel A (Alfred A)
Pass 3: 16.00 - 19.00
Kiosk:
1. Lisa A (Elliot G)
2.
3.
4.
Sekretariat
1. Jörgen G (Melker L)
2. Elvin M (Naser M)
Hallchef:
1. Johan E (Valter E)
Spelare
1. Max S
2. Leo P
3. Holger L
4. Victor K
5. Sam S
6. Naser M
7. Olle V
8. Theodor C
9. Neo S
10. Alfred E
11. Sepehr R
12. Simon S
13. Valter E
14. Winston C
15. Kasper L
16. Elliot G
17. Teo G
18. Albin F
19. Alfred A
20. Lionel L
21. Albin L
22. Sixten J
23. Alvin G
24. Melker L
25.
26.
Träning | 11 feb, 17:00 |
Träning | 18 feb, 17:00 |
Träning | 20 feb, 17:00 |
IK Baltichov blå (hemma) | 22 feb, 10:00 |
Marks HK (hemma) | 22 feb, 12:00 |
8 feb | Flyttad herrmatch mot Hammarö söndag 9/2 |
6 feb | Sportlovshandboll i Borås |
31 jan | Matcher i helgen |
26 jan | Avtal med sjukgymnastik hos Funktionsfabriken Borås |
17 jan | Matcher i helgen |
Hej sekretariatet 8-12 kan jag ta! (Leo P)
RapporteraRapportera
Jag kan vara med Juha i sekretariatet 8-12 (Sixten J)
RapporteraRapportera
Kan ta hallchef 8-12. Teo G
RapporteraRapportera
Jag kan ta sekretariatet 12-16.
RapporteraRapportera
Jag och Frugan kan fylla 2 platser i Kiosken 8-12 Alvin G
RapporteraRapportera
Sätt mig och frugan på kiosken 8-12, så har vi iaf. starten på dagen klar. 😊
RapporteraRapportera
Vi kan ta en plats i kiosken 12-16 (Elliot.G)
RapporteraRapportera
Jag kan ta sekretariatet 16-19 (Melkers pappa)
RapporteraRapportera
Bokar upp en plats i kiosken 12-16 - Kasper L
RapporteraRapportera
Jag tar gärna plats i kiosken mellan 12-16 (Simons mamma)
RapporteraRapportera
En plats i kiosken 12-16 Albin F
RapporteraRapportera
Jag tar helst en plats i sekretariatet 12-16 men fyller på där och när det behövs bäst
RapporteraRapportera
Sitter gärna med Tommie i sekretariatet
RapporteraRapportera
12-16
RapporteraRapportera
Har vi något spelschema/lagindelning än??
RapporteraRapportera
Spelschema kommer nästa helg, lagindelning då också. Men räkna att alla lag kommer att spela både för och eftermiddag
RapporteraRapportera
Ok Kalle👍. Då kan du sätta mig där det behövs bäst
RapporteraRapportera
Hej, jag eller Maria är hallchef i Moas hall, men jag eller Maria kan då ta hallchef mellan 12-16
RapporteraRapportera
Hej.
RapporteraAlfred (och lillbrorsan) har pingistunering i Horred samma dag. Inte fått spelschema dit än. Affe är med om det går ihop sig och vi hjälper gärna till om vi får ihop dagen. Hör av mig så fort vi vet mer.
Rapportera