• Dags för försäljning av Klubbrabatten!

    Hej! Nu är det dags för vårens försäljning och vi fortsätter med Klubbhäftet där vi har en totalt sett bra förtjänst för förening och lag. Denna gång är det dock endast digital försäljning som gäller. Förutsättningar: Minimum 2 häften/spelare där förtjänsten går direkt till klubben, allt utöver delas mellan lag och klubb (dvs från häfte 3 delas förtjänsten 50/50 lag/klubb) Så ni i resp lagenhet kan påverka säljmålet med detta som grund. Förtjänsten/häfte är 100kr Försäljningen drar igång från nu och pågår ända fram till 21e april då allt skall vara redovisat och inbetalt. Varje digitalt häfte har en värdekod/aktiveringskod, dessa skall hämtas ut på kansliet för varje lag. På onsdag 2/4 kan dessa hämtas ut av er mellan kl 17.30 -18.30 Man tjänar snabbt in kostnaden för ett häfte bara man nyttjar några av kupongerna där i. Det är bra rabatter överlag. Allt från sportbutiker, matbutiker, frisörer och restauranger finns representerade i häftena. Vi är inte så många föreningar som säljer detta just nu, så passa på! Varmt lycka till med försäljningen, det är en bra start att ladda lagkassa för cuper och annat skoj under säsongen. Ha det gott //Jeanette & Anna G. Försäljning & Arrangemang Arrangemang & Försäljning för 8 dagar sedan 23kommentarer
  • Kiosken öppnar upp - dags för vårens kioskschema 2025!

    Hej! Nu är det dags för vårsäsongen att dra igång, härligt. Därmed öppnar också vår kiosk upp på Fanna IP. Alla lag behöver hjälpa till med bemanningen med undantag herr A och dam A som hjälper till med Fotbollsskolan istället. Man tilldelas en varsin vecka i kiosken på våren samt hösten. Bifogat finns vårens kioskschema som drar igång redan till helgen lite smått. Under sin kioskvecka är laget själv ansvariga att titta i Fanna BKs huvudkalender för sin vecka, för att ha koll på när det är matcher så att det alltid är bemannat i kiosken. Senare gäller även bemanning för Fotbollsskolan. Håll utkik under hela veckan och var beredda på sena förändringar, matchändringar händer med jämna mellarum. Det tillkommer och tas bort matcher, så kalendern är viktig att följa. Om ni har problem med bemanning så skriv i gästboken här och se om ni kan byta med något lag. Går inte det så hör ni av er till Anna: annakgauffin@gmail.com, eller mig Jeanette.kallin@dnb.se Vi behöver hjälpas åt på bästa sätt när det behövs. Vi funderar på att sätta upp en Whats App grupp för alla i denna kanal, så vi snabbt kan nå varandra under högsäsong för kiosk och även föräljning. Vi återkommer kring det inom kort. Hälsningar Jeanette & Anna G. Arrangemang & Försäljning för 8 dagar sedan 9kommentarer
  • Bingolotter

    Godmorgon Då är det hög tid att börja ta in beställningar på årets julkalender i Bingolottoförsäljningen. Ni har fått ett mail med närmare information. Ta in beställningar på kalendrar så snart ni kan i era respektive lag, så får alla dom i god tid innan 1 dec. Varje lag mailar sin beställning till forsaljning@fannabk.se. Det är inget minimiantal på just kalendrarna men ju mer ni säljer desto mer till er lagkassa. Uppdaterad info om lotterna: För lotterna gäller enkel och dubbel lotter till jul och nyår. Era beställningar vill vi ha in senast 6/11 till forsaljning@fannabk.se. Uppdaterad info om betalning: Betalning sker från lagkassor till Fanna BK bg 5342-5427 senast 23/12. Underlag för uträkning skickas ut separat. Ha en härlig vecka. //Jeanette & Ulrika Arrangemang & Försäljning 16 sep 2024 55kommentarer
  • Ravelli - tävlingen avgjord

    Hej! Tack för alla Ravellipaket era lag sålt. Jag har nu sammanställt alla lags försäljning och tävlingen är avgjord. Grattis alla vinnare! Ni som har spelare i era lag som vunnit, be dem välja valfria Ravelli paket och återkom med vilka de önskar så kan vi meddela Ravelli. Trevlig sommar! //Ulrika Arrangemang & Försäljning 3 jul 2024 8kommentarer
  • Kioskschema hösten 2024

    Hej! Tack för ert engagemang i kiosken under våren. Vårsäsongen är i stort sett slut och nu väntar ett kortare sommaruppehåll innan höstsäsongen drar igång. Bifogat finns höstens schema för bemanning av kiosken som börjar med matcher i början av augusti. Det är ert lags ansvar att kolla upp schema för den vecka ni har och säkerställa att vi har bemanning i kiosken när Fanna lagen har match på IP. Ni hittar alla matcher i kalenderna på Fanna BKs sida på laget.se. Håll utkik under hela veckan och var beredda på sena förändringar. Om ni har problem med bemanning eller andra frågor hör av er till oss så löser vi det tillsammans. Hälsningar Ulrika & Jeanette Arrangemang & Försäljning 26 jun 2024 1kommentar
  • Visa fler nyheter