Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Fanna BK Arrangemang & Försäljning
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Fanna BK Arrangemang & Försäljning.
Arrangemang & Försäljning
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Här kommer lite info kring försäljningen som ni tar vidare med era respektive lag. Mer info imorgon när Ravelli kommer på besök och visar oss varorna och berättar hur allt går till med försäljningen.
Lägg upp registreringslänken på lagets hemsida och mejla ut till alla. Länken används för att registrera sig som säljare. Efter att man registrerar sig få man tillgång till sin egen säljportal och man får även sin webbshop via mejl och sms. Viktigt att man registrerar som säljare direkt så man får tillgång till allt.
Alla medlemmar kommer få ett säljarblad med en QR-kod, tillsammans med katalog som vi delar ut imorgon.
Registreringslänk: https://partner.ravelli.se/se/landing/seller/fanna-bk
Hoppas på att träffa många av er imorgon!
Hälsningar
Ulrika & Jeanette
Finns det fler kataloger? Jag upptäckte idag att vi fått en katalog mindre än vi har spelare. Räknade aldrig igår. Brukar ofta vara några som vill ha en extra att lägga i fikarummet på jobbet och liknande. Tar därför gärna även några extra.
RapporteraRapportera
Jag la ett gäng i klubblokalen så där kan ni hämta och annars finns det fler inne på kanslit.
RapporteraRapportera
Toppen! 👍 Tack för snabbt svar!
RapporteraRapportera
Godmorgon. Påminn era lag om att det endast återstår en vecka av Ravelli försäljningen nu. 12/6 stänger vi den. Fyll på med sängkläder, kuddar, och strumpor nu 😊. Ha en fin dag.
RapporteraRapportera
God kväll allesammans!
RapporteraVill bara flagga för att idag är sista dagen att redovisa försäljningen för Ravelli.
Skulle det vara något ni glömt hör av er så försöker vi lösa det på bästa sätt 😊
Rapportera
God morgon!
RapporteraWilliam Bergdahl i P-15 har råkat registrera sin försäljning på P-10, går det att flytta över han till P-15?
Mvh Maria
Rapportera
Hej! Nu är det fixat och beställningen lagd under P-15. Mvh Ulrika
RapporteraRapportera
Tack för hjälpen! 🙏
RapporteraRapportera
Hej! Visst behöver inte vi gå in och avsluta säljperioden? Mvh Linda
RapporteraRapportera
Nej det behöver ni inte. Mvh Ulrika
RapporteraRapportera