Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Fanna BK Arrangemang & Försäljning
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Fanna BK Arrangemang & Försäljning.
Arrangemang & Försäljning
Följ oss för uppdateringar
Nu säljer vi julkalendern i föreningen och lagenheterna!
Mer info på mail till er kring detta.
Bingolotterna och den försäljningen återkommer vi kring längre fram.
Ha det gott
Jeanette & Ulrika
Hämtning bingolotter | 18 nov, 18:00 |
Hämtning bingolotter | 20 nov, 17:30 |
Hej! Jag går inga Mail. Mvh minna
RapporteraRapportera
Hej! Tack för info! En annan fråga och lite fel forum kanske men F-10 undrar om vi ska sälja klubbrabatten i höst? Vi har sett flera som börjat sälja redan.. kanske andra föreningar/sammanhang dock. Med vänlig hälsning, Linda
RapporteraRapportera
Inga klubbhäften från föreningen men ni i lagenheterna får gärna sälja själva till lagkassan om ni vill. Föreningens nästa försäljning är kalendrar och bingolotter. 😃
RapporteraRapportera
Hej Minna!
RapporteraJag tänkte bara kolla om du är ansvarig för arrangemang och försäljning och isf i vilket lag? 😊
Rapportera
Finns det något minimum antal kalendrar per spelare man ska sälja?
RapporteraRapportera
Hej. Minna är support i DamJuniorerna och jag har nu lagt henne i Arrangemang och Försäljning och Kiosk grupperna. Jag vidarebefordrar aktuellt mail till henne nu.
RapporteraRapportera
Tack Jenny! 😊
RapporteraRapportera
Tackar!
RapporteraRapportera
Hej igen! Jag kanske är blind, men va ska vi sälja kalenders för? Det står att vi får 25. Kr/ kalender men vad kostar de?
RapporteraRapportera
Tror det står 100:- på den
RapporteraRapportera
Det va minitext, hittade nu😧tack ändå
RapporteraRapportera
Frågar igen 😊
RapporteraFinns det något minimum antal kalendrar per spelare man ska sälja?
Rapportera
Maria, jag förstår det som att man får bestämma själv per lag hur mycket man vill och kan sälja.😊
RapporteraRapportera
Hej alla. Det är inget minimumantal men alla lag och spelare skall vara del i försäljningen på något sätt, och ni i lagen sätter målen för att passa på att öka er egna förtjänst och därmed lagkassan. Vi brukar gå ut med kalender och bingolotterna samtidigt men för att få kalendern i tid så har vi delat på det. Vill ni redan nu skicka ut info om Bingolotterna också inför uppesittarkväll så gör ni det. Ta in beställningar, men mer info om det kommer längre fram. Ha det gott.
RapporteraRapportera
Hej! Kanske jag som inte kan hitta, men vilken Mail ska vårt underlag skickas till? Och är det alltid den mailen även vid andra såna här försäljningar? Mvh//Minna
RapporteraRapportera
Hej! Mail: forsaljning@fannabk.se och ja den adressen använder ni för alla era försäljningar. Hälsningar Ulrika
RapporteraRapportera
Är det enkel och dubbellotter till 23/12 och 31/12? Trippel?
RapporteraRapportera
Enkel och dubbellotter både 23/12 och 31/12 som tidigare. Finns det önskan om trippellotter kan vi säkert beställa även det, det kommer ut mer information kring vad som gäller kring lotter inom ett par veckor.
RapporteraRapportera