Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Åkersberga HK F10 år (födda -2014)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Åkersberga HK F10 år (födda -2014).
F10 år (födda -2014)
Följ oss för uppdateringar
Hej alla föräldrar!
Vi har fått hallansvaret under matcherna mellan kl. 08:00–21:00 den 22/3 och behöver dela upp arbetet mellan oss. Ansvarsområdena inkluderar både caféet och hallansvaret i hallen. Vi slipper sekretariatet denna dag
För att göra det så smidigt som möjligt har vi delat upp dagen i fem pass á 3-2 timmar, där vi bemannar med 4 personer per pass (2 i caféet och 2 med hallansvar):
* Pass 1: 08:00–11:00 Lucia & Zofia
* Pass 2: 11:00–14:00
* Pass 3: 14:00–17:00 Eleonora &
* Pass 4: 17:00–19:00
* Pass 5: 19:00-21:00
*
Ansvaret gäller Cafeteria, hallansvar, sjysst-matchmöte, 2x Golvtorkare vid herrmatch.
Jag och Jessica tar på oss att öppna denna dag, dvs startar upp cafet och det som behövs göras inför matcherna. Både jag och Jessica har planer på kvällen och därför är det extra viktigt att ni föräldrar ställer upp under denna dag.
Vi ser till att alla får ungefär lika många timmar, och om ni behöver byta pass går det bra att ordna det mellan varandra.
Allt som säljs under dag (Bakelser och toast) går direkt till lagkassan. Vi ser att alla kan baka eller ta med något till försäljning ⭐
Skriv gärna i gruppen vilket pass ni kan ta, så pusslar vi ihop schemat! Tack för er hjälp!
Är ni nya i laget och inte är med i vår whatsappgrupp: Gå med och få information direkt
https://chat.whatsapp.com/BYHbRbeH8VxAyThI7k5j74
Träning | 28 mar, 16:45 |
Träning | 31 mar, 16:45 |
Irstablixten | 4 apr, 16:30 |
Träning | 4 apr, 17:00 |
Träning | 7 apr, 16:45 |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera