Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om AIK Handboll P12-P11 födda 11-12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från AIK Handboll P12-P11 födda 11-12.
P12-P11 födda 11-12
Följ oss för uppdateringar
Hej,
Den här säsongen kommer P födda 2012 börja räkna och registrera resultat på sina matcher. Det innebär att två personer ska sitta i sekretariatet och sköta resultattavlan (tid, utvisningar och mål) samt registrera spelare på plan, målgörare etc.på lagets hemmamatcher. Vi behöver 4 föräldrar till P födda 2012 för detta så att alla kan turas om. Finn Ekströms pappa Tobbe har anmält sig till detta (om jag tolkade Michelle rätt) så ytterligare 3 stycken behövs därmed. Ni som anmäler er till detta kommer att få en utbildning i hur det går till. Utbildningen kommer att ske i september och är ca 2,5 timme lång. Tid och plats återkommer vi med när vi vet. Ni som vill göra detta anmäl er i tråden.
P födda 2011 var förra säsongen 7 stycken till detta (inklusive Mathias och Danne). I höstas slutade Liam och häromdagen slutade Oliver. Deras pappor var funktionärer så nu är vi 5 stycken. Vi behöver därför även en förälder från P födda 2011 till detta. Anmäl dig också i tråden.
/Tränarna.
P13 nivå 3 AIK - Täby 2 | 12 dec, 18:30 |
Träning | 13 dec, 17:40 |
P13 Nivå 3 Spånga-AIK | 14 dec, 11:00 |
P13 Nivå 2 AIK-Lidingö | 14 dec, 11:15 |
Träning | 17 dec, 19:30 |
Jag ska gå utbildning
RapporteraRapportera
Hej, Utbildningen kommer att genomföras måndagen den 16 september eller onsdagen den 18 september. Båda tillfällena är kl 18:00-21:00 i Solnahallens konferensrum. Vi behöver som sagt 3 stycken föräldrar till från 2012 killarna och 1 till från 2011 killarna som går den här utbildningen och som därmed kan sitta i sekretariatet. Utan bemanning i sekretariatet så kan vi inte spela några matcher.
RapporteraRapportera
Hej, behöver vi kanske se över fler arbetsuppgifter i 2011-laget? Adam och Ville kan fortsätta vara försäljningsansvariga ifall det är ok för resten av laget. Såhär fördelade vi det förut:
RapporteraCaféansvariga (föräldrar till Nikolaj och Eddie)
Ansvariga för försäljningar som klubben och laget ordnar (föräldrar till Adam och Ville)
Funktionärer till sekretariat (föräldrar till Herman, Walter, Oliver, Jack och Liam)
Stå i café (föräldrar till David, Ivan, Bill, Bruno och Finn)
Rapportera
Hej, Tack alla ni som kom på mötet igår. Funktionärerna till sekretariatet är nu tillsatta. utöver Hermans mamma Frida och Walters föräldrar Johan och Eva-Karin som redan har utbildning av att sitta i sekretariatet så kommer Finne E:s pappa Tobbe, Ilkes mamma Nina, Jack och Alfons pappa Joakim och Vinays pappa Guha kommer att gå utbildningen för att kunna sitta i sekretariatet.
RapporteraNathans mamma Vicky och Davids mamma Susanne kommer att vara caféansvariga.
De som har hand om försäljningsaktiviteterna kommer som tidigare vara Adam och Villes föräldrar (Karina, Rade, Sara och Anders) samt Finn E:s mamma Michelle.
Resterande föräldrar kommer stå i caféet.
Tack alla.
Rapportera