Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om AIK Handboll F-16 Födda 07/08
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från AIK Handboll F-16 Födda 07/08.
F-16 Födda 07/08
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Nästa helg, spelar våra tjejer USM steg 1 i Ulriksdalshallen. Första match lördag 12.15, slut söndag 12.40. Samtliga spelare som spelar har vårdnadshavare som behöver hjälpa till här. Under Dokument mapp USM finns en lista på uppgifter och en del annan nyttig info för att helgen ska kunna fungera. För er som står uppskrivna, bekräfta att ni läst info och tar ansvar för att hjälpa till att lösa helgen i en kommentar nedan. Det är tight schema som jag försökt göra rättvist, vi behöver hjälpas åt för att få en kul handbollshelg!
Vänligen
Johannes
Hej!
RapporteraVi kan hjälpa till bara på lördag. Emilias bror har en rätt så stor operation inplanerad måndagen den 3:e, vi behöver förbereda oss inför den.
Rapportera
Tack för schema! Örjan bortrest så jag tar våra pass, har dock bytt första passet med Toves mamma då Arbrå HK är min moderklubb känns det lämpligt att vara hallvärd:)
RapporteraMed 6 lag i hallen tror jag det kan behövas 2 i cafét så jättebra om syskon kan komma med och tjejerna hjälper till när de har tid.
Rapportera
Elin hade missat att anmäla sig. Jag kan stå två cafépass :) Ett på lördag och ett på söndag.
RapporteraRapportera
Peter + Tessan - tar Toves pass - inga problem. (dock har jag och Anna bytt uppgift) efter önskemål.
RapporteraRapportera
Nån som vill byta mitt hallvärdspass 17:30-19:30 då vi har en bit att åka hem?
RapporteraRapportera
Jag behöver byta bort sekretariatet då jag inte är utbildad och Johan är bortrest. Lördag 15:30-17:30 eller söndag 8:30-10:30 (Julia G). Är det en möjlighet Jonas?
RapporteraRapportera
Jonas, menar du lördag mellan 17.30-19.30?
RapporteraJag kan vara på plats både 15.30-17.30 (
Emilias pass) och 17.30-19.30 + Emilias pappa får ta sekretariatet lördag 13.30-15.30.
Dock som jag meddelade tidigare kan vi inte tyvärr medverka på söndag.
Rapportera
Det saknas filmare i schemat, finns någon plan för det?
RapporteraRapportera
Tack! Det hade jag glömt. Jag uppdaterar med filmare när jag fått klart på vilka som spelar i helgen, det är viss rörelse fortfarande.
RapporteraRapportera
Ok med passen!
RapporteraRapportera
Norahs pass ok!
RapporteraRapportera
Påminner om att det är uppskattat om någon vill baka något till cafét i helgen. Ta isf med eller skicka med spelarna på lördag.
RapporteraRapportera
Hej! Till helgen gäller det, hoppas ni alla haft en mjuk vecka på jobbet och är taggade på USM.
RapporteraVad jag kan se så saknar jag bekräftelse från Elina, övriga har skrivit ovan eller så har jag haft egen kontakt. Fam Åkerlund, jag vore tacksam om ni kan ta lead i filmandet, också viktigt att våra tjejer kan hjälpa till att bl.a. filma när de inte spelar.
Vidare så kommer jag vara på plats lördag tom. 15.30 och dyka upp på söndag, så vi gör det här tillsammans med ett gemensamt ansvar tillsammans med våra tjejer.
Vi ses!
Rapportera
Passen är ok!
RapporteraRapportera
Magiskt! 🌟
RapporteraRapportera
Byter vi, Ann-Sofie Gabrielsson?!
RapporteraRapportera
Gärna Jonas! Vilket av mina pass vill du byta mot, 15:30 lördag eller 8:30 söndag? Tack! Jag tar ditt hallvärdspass 17:30.
RapporteraRapportera
Ni som har cafépass: Pernilla, Ann-Sofie o jag gör inköpen. Ni som har sista passet resp dag ansvarar för stängning. Rutiner för öppning/stängning (som finns på Laget) kommer ligga utskrivna i cafét.
RapporteraRapportera
Reviderar: på söndag stänger vi inte, f14 tar över cafét efter oss.
RapporteraRapportera
Ann-Sofie, 17:30 lördag, tack!
RapporteraRapportera
Förlåt, 15:30 lördag!
RapporteraRapportera
Fan åkerlund består av en person och det är jag :)
RapporteraJag kan absolut filma men behöver hjälp med att starta upp samt att jag inte kan stå alla matcher båda dagarna.
Rapportera
Det löser vi.
RapporteraRapportera
@Jonas J, byte noterat 👍
RapporteraRapportera
Tack för alla ovärderlig insatser under USM-helgen. Så många av oss har nu fått en uppdatering i att sitta i sekket, filma matcher och hantera kiosken. Utifrån de yttre förutsättningarna så är jag glad att det fanns en panel att styra matchtavlan med. Det var inte självklart. Skönt också att tvål och toapapper finns att köpa i affären även om förväntansbilden är att det ska vara riggat när vi kommer. Det är också bra när röster bär över ett tveksamt ljudsystem. Med bra mobilisering gjorde vi USM möjligt, och åtminstone här hemma finns det en nöjd dotter. Bra jobbat även ni tjejer som ställde upp även utanför plan. TACK!
RapporteraRapportera